Moja košarica (0)

Pokliči
070 150 541
Kontakt
vesna@beequeen.si
Podatki o trgovini

Mon-Fri, 9am-5pm

Navodila za pot

Matjaž Muller, s.p.
Partizanska pot 21
Slovenija, 8340 Črnomelj

Matjaž Muller, s.p.
Partizanska pot 21
Slovenija, 8340 Črnomelj

Mon-Fri, 9am-5pm

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine beequeen.si

(V nadaljevanju spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

S spletno trgovino upravlja ČEBELARSTVO MÜLLER, MATJAŽ MÜLLER S.P., Partizanska pot 21, 8340 Črnomelj, matična številka: 8744505000, davčna številka: 51963213, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Ponudnik ni zavezanec za DDV.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

Registracija in postopek nakupa

Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da naročilo lahko izvede brez registracije, pri čemer pa je potrebno upoštevati, da se cene za neregistrirane uporabnike lahko razlikujejo od cen za registrirane uporabnike. 

Za izvedbo naročila publikacije je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Za izvedbo prijave na dogodek je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov). V primeru prijave podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Uporabnik z izvedbo postopka naročila postane tudi kupec.

Naročilo

Naročilo se prične z izbiro ponujenih izdelkov tako, da jih dodate v košarico z gumbom Dodaj v košarico. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom Na blagajno. Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1 – podatki za nakup, 2 – vnos osebnih podatkov in izbor načina dostave, 3 – povzetek naročila. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom Potrditev naročila neposredno po povzetku naročila. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na e-naslov vesna@beequeen.si.

Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli obvestilo s vsebino kupljenih izdelkov in z napotki za plačilo predračuna, v kolikor ni bila izbrana drugačna možnost plačila.

Cene

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in ne vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik ni zavezanec za DDV. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

Kupon za popust (promocijska koda)

Kupon za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je lahko časovno, količinsko, ali vrednostno omejen. Aktivno promocijsko kodo za popust občasno najdete v sporočilih, ki jih pošiljamo prejemnikom marketinških obvestil ali v drugih medijih oz. družabnih omrežjih, zahvalnih sporočilih v prejetih paketih, ali na drugih mestih.

Uporaba promocijske kode:

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na košarico. Pod izbranimi artikli je polje pred katerim piše »Imaš kodo s kuponom?«. Vanj vpišete aktivno promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb »Potrdi«. S tem se od celotnega zneska odšteje vrednost popusta, ki ste ga s kodo pridobili.

Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Pri vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno aktivno promocijsko kodo, četudi je istem času aktivnih več promocijskih kod. Kupec lahko prosto izbira katero promocijsko kodo bo vnovčil, uporabljena bo zadnja potrjena koda.

Postopek nakupa nadaljujete kot navedno v razdelku Naročilo.

Način plačila, potrditev plačila in račun

Omogočeni so sledeči načini plačila:

Plačilo z odkupnino

Ob izbiri plačila z odkupnino, kupeec poravna dostavni službi kupnino za nakup. Dodatni stroški, ki nastanejo pri izbiri plačila z odkupnino so stroški obdelave plačila dostavne službe, katere ob nakupu prištejemo kupcu v skupen znesek kupnine. Strošek se prikaže z oznako “Plačilo z odkupnino”.

Plačilo z bančnim nakazilom

Z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu, ki jo kupci prejmejo na svoj elektronski naslov ob potrditvi naročila. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. Pri tem načinu plačila se lahko process dostave podaljša za 1–2 delovna dneva oz. za čas prejetja plačila na transakcijski račun ponudnika. Strošek transakcije plačila preko bančnega nakazila gre v breme kupca in je odvisen od pogojev in cenikov kupčeve banke. 

Plačilo s plačilno kartico

Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo preko ponudnika Stripe). Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov, le ti so breme ponudnika. Na spletu lahko plačujete z debetno ali kreditno kartico. V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Po kliku na gumb Potrditev naročila se bo odprlo pojavno okno Stipe plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice. Spletna trgovina ne hrani podatkov o kartici, le anonimizirane podatke o poteku transakcije.

Ob plačilu s plačilno kartico se vnesejo sledeči podatki:

  • Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
  • CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
  • Veljavnost (mesec in leto)

Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava,…) V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po kliku na gumb plačaj vas preusmeri na stran kamor vpišete kodo ki jo prejmete v sms sporočilu od vaše banke.

Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani kupca obvestite na vesna@beequeen.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine. Ponudnik si pridržuje pravico zmanjšati vračilo kupnine za nastale stroške preklicanega naročila.

Originalni račun bo v fizični obliki priložen kupljenim izdelkom.

Pri poslovanju z javnim sektorjem se izda e-račun, zato se račun v fizični obliki ne pošlje naročniku.

Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

Dostava in stroški dostave

Dostava ni vključena v ceno izdelka, ampak se obračuna v posebni postavki.

Pri vzorčnih izdelkih (navadno označeni z nazivom Tester) se lahko obračuna nižja cena stroškov dostave. To je povezano tudi z načinom plačila (ni omogočeno plačilo z odkupnino).

Naročila, oddana ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 14. ure, bodo obdelana in oddana v dostavo v roku 48 ur.

Način dostave

Pošiljke na območju Republike Slovenije dostavlja Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.

Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da nam pošljete opombo kot odgovor na prejeto potrditev naročila.

Naročila iz tujine obravnavamo posamično in si pridržujemo pravico zavrnitve naročila, brez obrazložitve. Naročilo lahko oddate pisno na vesna@beequeen.si.

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota plačil, ki jih mora kupec opraviti na podlagi pogodbe, ne presega 20,00 EUR.

Odstop od pogodbe kupec naznani na elektronski pošti na naslov vesna@beequeen.si z izpolnjenim obrazcem Odstop do pogodbe - beequeen.si: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe1_Q5SgicRWsSEH1DLDeDziS5Z6MM5MEEV6Jq0LbGkDsVB4w/viewform.

Blago mora biti vrnjeno v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Izjeme k odstopu od naročila imajo izdelki:

  • ki so bili preurejeni ali izdelani po željah kupca (npr. embalaža z graviranjem),
  • ki jih ni mogoče vrniti zaradi higienskih razlogov (npr. odprti kozmetični in drugi izdelki, ki prihajajo v neposredni stik z kožo)

V primerih izjem si ponudnik pridržuje pravico do odločanja kako nadaljevati postopek odstopa od naročila. Kupec bo pisno obveščen o odločitvah ponudnika.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

V primeru odstopa od naročila mora kupec prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh po prejemu vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na prevzemno mesto ponudnika.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil.

Reklamacije

Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.

Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ni priloženega računa,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
  • če je kupec blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

Varnost

Spletna trgovina uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter informacij o plačilih.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.

Odveza odgovornosti

Ponudnik ne odgovarja za uporabo spletne trgovine in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne slikovne prikaze prodajnih izdelkov, je potrebno vse slikovne prikaze jemati kot simbolične in tako ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last ponudnika, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last ponudnika ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja ponudnika.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Pritožbe in spori

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Novem mestu.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte vesna@beequeen.si.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Organ, pristojen za izvensodno obravnavo v primeru spora oziroma organ za obravnavo pritožb strank je ECDR, http://www.ecdr.si/index.php?id=44. Spor se lahko rešuje prek spleta.

Upravljavec spletne trgovine

Upravljavec spletne trgovine spletni strani www.beequeen.si ČEBELARSTVO MÜLLER, MATJAŽ MÜLLER S.P..

Podatki o upravljavcu:

  • ČEBELARSTVO MÜLLER, PROIZVODNJA IN PRODAJA KOZMETIKE, MATJAŽ MÜLLER S.P.
  • Partizanska pot 21
  • 8340 Črnomelj
  • Matična številka: 8744505000
  • Davčna številka: 51963213

Črnomelj, 15.11.2020, zadnja sprememba 16.05.2021.